سجــادم دوستت دارم :-*

♥کلبـــ ه عاشـقونـــ ه♥

 

         http://p30up.ir/up/bdx6op1sc6pic11knk0.jpg

آغوشتو به غیر من به روی هیشکی وا نکن 

منو از این دلخوشیها آرامشم جدا نکن 

من برای با تو بودن پر عشق و خواهشمـ   

واسهـ بودن کنارت تو بگو به هر کجا پر میکشمـ  

منو تو آغوشت بگیر آغوش تو مقدسهــ 

بوسیدنت برای من تولد یک نفسهـ 

چشمای مهربون تو منو به آتیش میکشهـ  

نوازشهـ دستای تو عادت ترکم نمیشهـ  

فقط تو آغوش خودم دغدغهـ ها تو جا بذار 

به پای عشق من بمون هیچکسو جای من نیار   

مهر لباتو رو تن و روی لب کسی نزن 

فقط به من بوسهـ بزن به روح و جسم وتن من 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در جمعه 3 / 3 / 1391برچسب:,ساعت11:5توسط جـوجـوکــی | |